Huoltoyhtiön tehtävänä on huolehtia taloyhtiön juoksevista huoltotöistä, esimerkiksi ovinimen päivitys, saunavuorojen ylläpito ja rappujen siivous kuuluvat huoltoyhtiölle. Huoltoyhtiöllä on päivystysvastuu ympäri vuorokauden ja huoltoyhtiö päivystää myös äkillisissä vikatilanteissa.

Vikailmoituksen tekeminen huoltoyhtiöön havaitusta viasta tai vauriosta on jokaisen asukkaan velvollisuus. Vikailmoitus tehdään kun havaitaan vika omassa asunnossa  tai kiinteistössä, yleisissä tiloissa (rappukäytävät, pesutupa, sauna, kerhotilat, piha-alue). Vikailmoitus tehdään suoraan kiinteistöhuoltoyhtiölle tai tekniselle isännöitsijälle.  Korjauskäynnistä jätetään aina ilmoitus asuntoosi ja siitä ilmenee onko vika saatu korjattua, mahdollinen uusi korjausaika ja sekä ohjeita vian korjaamiseen ja uusimisen ehkäisemiseen.

Lassila-Tikanoja Oyj

Kaikki kiinteistöt poislukien Pehtorintie 9

Puh: 010 636 5000 (24/7)
Kiireettömissä tilanteissa voit jättää huoltopyynnön nettisivujen kautta: L&T, huoltopyynnöt

TL Maint Oy

Pehtorintie 9
020 7622480 / Päivystysnumero klo 15.00 – 08.30: 040 844 6990
Kiireettömissä tilanteissa voit jättää huoltopyynnön nettisivujen kautta: TL Maint, huoltopyynnöt